Från min Facebook: Vad äter hon förutom nudlar?

Pojkvännens chef om mig: "Vill hon flytta tillbaka till Korea eller?"

Priset togs väl när han frågade: "Vad äter hon förutom nudlar?!"

Asshole.


för 20 timmar sedan Endast vänner · ·


Tobias Staaf Asshole täcker nog inte beskrivningen, iq befriade banjospelande inavlade helidiot.

Jenny Palmqvist
Håller med dig Tobias. Man slutar aldrig att förundras.

Carola MinJung Larsson Ingenting förvånar mig längre. Hade han själv tänkt å flytta till Korea. Äter han själv bara nudlar. Dumme fan!

Lisa Jung Youn Fimmerstad OMG vilken jävla idiot!!!!!!

Jenny Palmqvist Det är så dumt sagt att jag inte har ord för det.
Precis, vill han själv flytta till Korea och vad äter han själv förutom nudlar?!

Lisa Jung Youn Fimmerstad Eller hur!!!!!

Madeleine Wettermark Vilka knäppisar det finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0